تغییر فیس تویوتا پرادو ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ به مدل ۲۰۱۸

تغییر ظاهر و کیت فیس تویوتا پرادو مدل های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ به مدل ۲۰۱۸ – ( Prado facelift 2010,2015 conversion kit to 2018 )

2019 02 14 132831

برای داشتن یک خودروی شیک و جذاب همیشه نیاز به خرید و تعویض نیست. بلکه می توان با فیس لیفت یا تغییر فیس خودروی خود را به مدل جدید ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۹ تبدیل کرد. به گونه ای که تشخیص قدیمی بودن آن امکان پذیر نباشد. و همه تصور کند که خودروها شما مدل ۲۰۱۸ هست. چرا که با تغییر فیس تمامی قسمت های خودرو مثل چراغ ها، سپر عقب و جلو، سیستم داخلی، صندلی ها، داشبورد، فرمان و .. قابل تعویض هستند. و حتی با تودوزی و تغییر رنگ، نصب مانیتور و سایر قسمت های خودور آن را ۳۶۰ درجه نسبت به قبل متفاوت می کند. و از آخرین آپشن تویوتا ۲۰۱۸ بر روی خودروی قدیمی خود استفاده ببرید. و با کمترین هزینه بهترین آپشن را بر روی ماشین خود نصب کنید.

2019 02 14 132858

تغییر فیس تویوتا یکی از خدمات فروشگاه اسپایدر است. که مدل های قدیمی تویوتا مثل تویوتا پرادو ۲۰۱۰ یا ۲۰۱۲ را به مدل های جدید ۲۰۱۸ تبدیل می کند. در کنار تویوتا لندکروز ، تویوتا پرادو یکی از مدل های پرطرفدار در ایران هست. که دارندگان مدل های قدیمی این محصول به فکر تغییر ظاهر و کیت فیس آن هستند. از آنجا که فروشگاه اسپایدر با صدها نمونه کار کیفیت و توان خود را ثابت کرده است. شما می توان به مرکز فروشگاه اسپایدر مراجعه کنید و نسبت به تغییر فیس تویوتا پرادو قدیمی مدل ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۵ به مدل جدید Toyota prado 2018 اقدام کنید.

در این مرکز برای کیت فیس پرادو آپشن های مختلفی در نظر گرفته شده است.
همچون تغییر چراغ ها خودرو به مدل اسپرت و جدید ۲۰۱۸
تغییر سپر عقب و جلوی
تغییر کاپوت و گلگیرهای خودرو
نصب مانیتور اندرویدی ۲۰۱۸
تودوزی کامل طرح ۲۰۱۸
تغییر نگ داخل خودرو به مشکی جیر
تغییر رنگ صندلی به مارون

2019 02 14 132845

البته نوع قطعات و قیمت کار بستگی به کیفیت و قطعاتی هست که شما انتخاب می کنید.

برای آشنایی بیشتر با کیفیت کار ما در فروشگاه اسپایدر بهتر است فیلم زیر را مشاهده کنید تا تفاوت و تغییرات خودرو قبل از انجام کیت فیس و بعد از انجام کار را مشاهده کنید

toyota-facelift 2020 (3)

تویوتا اسپایدر
بزرگترین مرکز فیس لیفت تویوتا در ایران

انجام فیس لیفت و تغییر ظاهر تمامی خودروهای تویوتا در ایران به جدیدترین مدل ها مثل 2022

این مطلب را به اشتراک بگذارید

1 دیدگاه دربارهٔ «تغییر فیس تویوتا پرادو ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ به مدل ۲۰۱۸»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *