تویوتا لندکروز 2022 از ANCAP استرالیا 5 ستاره ایمنی دریافت کرد

لندکروز سری 300 از ANCAP استرالیا 5 ستاره ایمنی دریافت کرد

خودروی تویوتا لندکروز به عنوان یک شاسی بلند ژاپنی و بسیار محبوب در بازار جهانی توانسته برای اولین بار 5 ستاره ایمنی از انکپ استرالیا دریافت کند. این تویوتا لندکروز با تمامی تجهیزات ایمنی توانسته تست های ایمنی این موسسه استرالیایی را با موفقیت پشت سر بگذارد و امتیاز 89 برای سرنشینان بزرگ سال و 88 برای کودکان را دریافت کند. سیستم محافظت از عابران پیاده هم امتیاز 81 درصدی را به دست آورده و سیستم های کلی خودرو هم امتیاز 77 درصدی را کسب کرده اند. لندکروز 2022 بهترین عملکرد را در رده محافظت از سرنشینان بزرگسال کسب کرده است.

دریافت 5 ستاره ایمنی برای تویوتا لندکروز 2022-1

با این وجود مطمئن می شویم که تویوتا به طور جدی امنیت سرنشینان را در سری جدید لندکروز در نظر گرفته است. در این ارزیابی تویوتا لندکروز سری 300 مدل 2022 چهار چرخ متحرک شرکت کرده بود، که توانسه امتیازهای برتر را کسب کند و پس از 14 سال دوباره امتیاز 5 ستاره از انکپ دریافت کند.

در رابطه با ANCAP در واقع برنامه ارزیابی خودروهای جدید فروخته شده در سترالیا است که در سال 1993 در همین کشور تاسیس شده است. این موسسه به نفع مصرف کنندگان عملکرد ایمنی خودروهای جدید را ارزیابی می کند و از 1 تا 5 با توجه به عملکرد ایمنی خودروها نمره می دهد. این موسسه به مصرف کنندگان استرالیایی می گوید که خودروی آنها در هنگام تصادف ایمن است یا نه.

ویژگی های ایمنی و مشخصات موتور اولین موارد هستند که در تست های تصادف مورد ارزیابی قرار می گیرند. لندکروز سری 300 دارای چندین کیسه هوا از جمله دو کیسه هوای جلو، جانبی برای محافظت از سر و سینه، و همچنین کیسه‌های هوای زانوی راننده و سرنشین به صورت استاندارد است. سایر ویژگی‌های ایمنی استاندارد موجود در LC300 عبارتند از: ترمز اضطراری خودکار، حفظ خطوط اضطراری (ELK)، هشدار خروج از خط (LDW)، سیستم پشتیبانی از خط با کمک حفظ خطوط (LKA) و سیستم کمک سرعت پیشرفته (SAS).
لندکروزر جدید دارای دو گزینه موتور است: یک واحد 3.3 لیتری توئین توربو دیزل و یک واحد جدید 3.5 لیتری V6 توئین توربو بنزینی. هر دو موتور به صورت استاندارد با گیربکس 10 سرعته اتوماتیک جفت می شوند. یک سیستم 4WD به صورت استاندارد در سراسر خط تولید با سه قفل دیفرانسیل ارائه می شود که آن را به یک خودروی آفرود استثنایی تبدیل می کند.

علی رغم نداشتن کیسه هوای مرکزی بین دو صندلی جلو، که در ایسوزو D-Max و هیوندای استاریا مشاهده می شود، انکپ در هنگام تصادف از طرفین به حرکت راننده به سمت مقابل امتیاز کامل داده است.

دریافت 5 ستاره ایمنی برای تویوتا لندکروز 2022

تویوتا لندکروز 2022 همچنین به لطف عملکرد عالی ترمز خودکار نمره 81 درصدی محافظت از عابر پیاده را به دست آورده است. در خودروهایی که سیستم تشخیص عابر پیاده دراند، سنسورهایی وجود دارد که با متصل شدن به سیستم ترمز خودکار خودرو هنگام تشخیص عابرین پیاده هشدار می دهند تا سیستم ترمز خودکار به صورت خودکار خودرو را متوقف کند. در این باره کارلا هوروگ، مدیر عامل ANCAP می گوید: محافظتی که تویوتا لندکروز برای کاربران آسیب‌پذیر جاده، از جمله عابران پیاده و دوچرخه‌سواران ارائه می‌دهد، برای یک شاسی بلند بزرگ قابل توجه است. همانطور که می دانید خودروهای بزرگتر و سنگین تر همیشه خطرات بیشتری برای عابران جاده به همراه دارند. از این رو ANCAP تمرکز بیشتری بر توانایی خودروها برای جلوگیری از تصادف یا کاهش تاثیر آن بر عابران و دوچرخه سواران داشته است.

دریافت 5 ستاره ایمنی برای تویوتا لندکروز 2022

تویوتا اسپایدر مرکز خرید کیت فیس لیفت لندکروز به حساب می آید که تمامی خدمات مورد نیاز برای انجام فیس لیفت خودروهای تویوتا را با بهترین کیفیت، قیمت و کمترین زمان ممکن به مشتریان ارائه می دهد.

toyota-facelift 2020 (3)

تویوتا اسپایدر
بزرگترین مرکز فیس لیفت تویوتا در ایران

انجام فیس لیفت و تغییر ظاهر تمامی خودروهای تویوتا در ایران به جدیدترین مدل ها مثل 2022

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *