مراحل فیس لیفت خودرو تویوتا

خودروهای تویوتا اگر چه کیفیت و قدرت بسیار بالایی دارند. اما آنها برای کار کردن تا ابد ساخته نشده اند. بلکه در طول زمان کیفیت خودرو را از دست می دهند. کیت فیس لیفت ترفندی نه تنها برای نجات خودروهای قدیمی بلکه دگرگون کردن ظاهر آنها و تبدیل به مدل های جدید هست. برای مثال شما می توانید با کیت فیس یک خودروی لندکروز ۲۰۰۸ را به مدل جدید ۲۰۱۶ یا ۲۰۱۸ تبدیل کنید. بدون آنکه برای عموم مردم تفاوت آنها قابل تشخیص باشد.

شما همیشه قبل از آنکه برای فیس لیفت خودرو اقدام کنید. باید نسبت به انجام این کار و مراحل آن شناخت کامل داشته باشید. تویوتا اسپایدر مرکز فیس لیفت لندکروز در این پست به بررسی مراحل فیس لیفت لندکروز تمامی مدل ها پرداخته است.

۱٫ شناخت و هدفتان از فیس لیفت؟

برای فیس لیفت خودروی لندکروز ابتدا باید بدانید اصلا فیس لیفت چیست؟ با انجام فیس لیفت چه قطعاتی از خودروی شما عوض می شود؟ آیا قطعات اصلی به کار برده می شود یا قطعات چینی؟ آقا قطعاتی که جایگزین می شود قدرت و کارایی قطعات فابریکی و شرکت خودروی شما را دارد یا نه؟ قطعات به کار برده شده چند سال کیفیت خود را حفظ می کنند؟؟ این سئوالاتی هستند که قبل از فیس لیفت لندکروز باید از خود بپرسید؟

۲٫ هزینه فیس لیفت تویوتا

بسیاری از مشتریان نسبت به هزینه فیس لیفت خودروی خود اطلاع ندارند. باید قبل از انجام فیس لیفت هم نسبت به قطعات و هم هزینه انجام کار آگاهی کامل داشته باشید. و اینکه بدانید قطعات اصلی و غیر اصل چه قیمتی دارند. و همیشه این را در نظر داشته باشید که کیفیت را فدای قیمت ارزان نکنید.

۳٫ مرکز فیس لیفت تویوتا و زمان انجام کار

پس از کسب شناخت کافی نسبت فیس لیفت، قطعات مورد نیاز و هزینه های آن حالا به باید مرکزی مطمئن و با تجربه در این زمینه برای انجام کیت فیس لندکروز پیدا کنید. مراکز و افراد زیادی در این زمینه فعالیت می کند. باید با این مراکز سر بزنید و از نزدیک با خدمات و نمونه کارهای آنها آشنا شوید. مقایسه نسبت به هزینه و کیفیت کار آنها داشته باشید.

toyota-facelift 2020 (3)

تویوتا اسپایدر
بزرگترین مرکز فیس لیفت تویوتا در ایران

انجام فیس لیفت و تغییر ظاهر تمامی خودروهای تویوتا در ایران به جدیدترین مدل ها مثل 2022

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *