بررسی خودرو تویوتا راوفور ۲۰۱۹

وقتی کمپانی ژاپنی تویوتا در سال جاری بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه تویوتا رافور ۲۰۱۸ به فروش رساند. انتظار می رود در مدل جدید این خودرو یعنی تویوتا راوفور ۲۰۱۹ نیز رقمی بالای ۴۰۰ هزار دستگاه به فروش برساند. این خودرو در نمایشگاه نیویورک از آن رونمایی شده. و دارای ویژگی های خاص قدرتمند و پیشرفته ای هست.. تا نشان دهد که بی دلیل نیست toyota RAV4 2018 به این آمار فروش دست یافته است. طراحی زیبا بخصوص نمای داخلی خودرو ، قدرت ترانسفورماتور  ۲٫۵ لیتری دینامیک، نیروی چهار سیلندری ۸ سرعته اتوماتیک، مصرف بهینه سوخت و شتاب بالا ، ترمز جدید XSE با سرعت و عملکرد بازدهی بالاتر ، استفاده از سیستم دینامیک چرخش چرخ دنده های عقب و..از مهمترین ویژگی های تویوتا RAV4 2019 به شمار می آیند.

toyota RAV4 2019

داشبورد راوفور مجهز به یک سیستم چندرسانه ای و دارای wifi ورایزون است و البته از سیستم یکپارچه سازی آمازون الکسا و اپل کارپلی پشتیبانی می کند . یک مانیتور اندروید با صفحه نمایش ۷ اینچی نیز در این خودرو تعبیه شده است. برای آشنایی بیشتر با مشخصات ویژگی های این نسل از تویوتا ویدئو زیر را مشاهده کنید.

فراموش نکنید که برای نصب آپشن ، فیس لیفت تویوتا ، خرید لوازم جانبی تویوتا مثل مانیتور و .. به فروشگاه تویوتا اسپایدر مراجهه کنید.

toyota-facelift 2020 (3)

تویوتا اسپایدر
بزرگترین مرکز فیس لیفت تویوتا در ایران

انجام فیس لیفت و تغییر ظاهر تمامی خودروهای تویوتا در ایران به جدیدترین مدل ها مثل 2022

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *