آموزش نصب مانیتور و دی وی دی فابریک تویوتا لندکروز ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸

اکثر خودروهای داخلی و خارجی که به بازار روانه می شوند. فاقد بعضی از لوازم جانبی مثل مانیتور و.. هستند. در نتیجه باید خود مشتری پس از خرید بر به فروشگاه های لوازم جانبی مراجعه کند و نسبت به نصب و تغییرات اقدام نماید. یکی از لوازم جانبی تویوتا که نصب آن برروی تمامی مدل های تویوتا ضروری می باشد. مانیتور یا دی وی دی آن است. با نصب یک مانیتور اندرویدی بر روی تویوتا لندکروز می توان برنامه ها و اپلیکیشن های پیام رسان اندروید را نصب کرد. برنامه های مسیریابی و gps را نصب و استفاده کنید. دوربین نده عقب، دوربین ۳۶۰ درجه را به آن متصل و کنترل کرد. حتی برای نمایش وضعیت دمای خودرو و کولر آن نیز از این مانیتور بهره برد. یک مانیتور با صفحه نمایش لمسی به اندازه یک تبلت که هم می توان از آن به عنوان سیستم صوتی و تصویری و هم به عنوان سیستم کنترل خودرو استفاده کرد. فلش USB، یا مموری کارت و حتی گوشی را به آن متصل کنید. با پلیرهای قدرتمند اندرویدی موزیک پخش کنید. یا در مواقع رانندگی هنگامی که خسته شده اید. ماشین را جایی پارک کرده به تماشای فیلم بر روی آن بپردازید.

اما نصب کردن مانیتور کار هر کسی نیست. چرا که یک مانیتور فقط دستگاه نمایش دهنده خالی نیست بلکه ده ها نوع سیم دارد که باید هم از لحاظ برقی و هم فنی در جای مناسب خود نصب شوند. چنانچه سیم ها را اشتباهی متصل کنید ممکن است دستگاه بسوزد. پس برای نصب مانیتور خود به مراکز فنی مثل فروشگاه اسپایدر در تهران مراجعه کنید. یا از فیلم های آموزشی بهره ببرید. به همین جهت فروشگاه اسپایدر تصمیم گرفته یک فیلم اموزشی از نحوه نصب مانیتور تویوتا لندکروز ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ برای شما تهیه کند تا بتوانید بدون پرداخت هزینه و با کمی وقت گذاشتن خودتان اقدام به نصب آن نمایید.

فراموش نکنید که برای نصب مانیتور ، خرید لوازم جانبی تویوتا ، نصب آپشن ، فیس لیفت تویوتا و ظاهر ماشین های تویوتا به مدل های جدیدتر مثلا ۲۰۱۷ به فروشگاه اسپایدر مراجعه کنید

toyota-facelift 2020 (3)

تویوتا اسپایدر
بزرگترین مرکز فیس لیفت تویوتا در ایران

انجام فیس لیفت و تغییر ظاهر تمامی خودروهای تویوتا در ایران به جدیدترین مدل ها مثل 2022

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *