فضای داخلی تویوتا کرولا 2022 چگونه است؟

فضای داخلی تویوتا کرولا 2022 چگونه است؟

تویوتا اسپایدر به عنوان مرکز انجام فیس لیفت تویوتا از مدل های قدیمی به مدل های جدید تا 2022، در این بخش می خواهد درباره فضای داخلی تویوتا کرولا 2022 پرفروش ترین خودروی جهان صحبت کند. خوب مطمئنا فضای داخلی کرولا در جذب مشتریان تاثیر کمی ندارد. قیمت مناسب و ظاهری جسورانه شما را به داخل ماشین می کشاند و در آنجا هم با یک طراحی مجلل، شیک و ساده روبرو می شوید. امروزه بیشتر خودروسازان به خصوص شرکت ژاپنی تویوتا بیشتر از اینکه به قدرت ماشین بپردازد، به مسئله راحتی شما و تمامی سرنشینان تمرکز کرده است. و بدون شک سواری آن همان چیزی است که شما بی صبرانه منتظر آن بودید.

فضای داخلی تویوتا کرولا 2022 چگونه است؟

تویوتا کرولا توانسته بخش زیادی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد و طبق آمار تا پایان سال 2021 حدود 1 میلیون و 150 هزار دستگاه از این خودرو به فروش رسیده است. کرولا در  ایران هم محبوبیت فراوانی دارد و تقریبا از مدل 2007 تا 2016 در تریم های مختلف به بازار ایران راه پیدا کرده است. البته کرولاهای حاضر در بازار ایران بیشتر مدل های 2015 هستند.

مسئله مهم در طراحی ویژگی های داخلی کرولا 2022 دسترسی ایمن و آسان به تمامی آنها در حین رانندگی است. زیرا ممکن است همیشه کسی کنار دست شما نباشد تا موسیقی را برای شما کنترل کند یا به یک اعلان پاسخ دهد. گزینه های رنگ داخلی تویوتا کرولا 2022 محدود به رنگی است که مطمئناً همه را راضی می کند.

ویژگی های داخلی تویوتا کرولا 2022

ویژگی ها و امکانات داخلی یک خودرو بسیار مهم هستند. زیرا این چیزی است که شما بیش از هر چیزی آن را تحسین خواهید کرد. تویوتا کرولا 2022 دارای فضای داخلی مناسب با گنجایش 5 سرنشین و سیستم کنترل آب و هوای خودکار است. سیستم کنترل تهویه مطبوع اتوماتیک کرولا این بار مجهز به فیلتر گرد و غبار است که برای مسافران آلرژی ایده آل است. فرمان Corolla 2022 دارای وسط فرمان سه پره است تا بتوانید به راحتی و به درستی فرمان را در دستان خود قرار دهید. دسته ابزار دقیق به شما کمک می کند تا شما خیلی شیک از خودروی خود استفاده کنید. مهمترین ویژگی های داخلی کرولا مدل 2022 عبارتند از موارد زیر:

صندلی 5 سرنشین
کنترل آب و هوای اتوماتیک با فیلتر گرد و غبار
صندلی راننده قابل تنظیم در 6 جهت
صندلی سرنشین جلو قابل تنظیم در 4 جهت
صندلی عقب تاشو با تقسیم 60/40
فرمان 3 پره
دسته ابزار دقیق

ویژگی های فناوری در تویوتا کرولا 2022 کدام هستند؟

ویژگی های فناوری تویوتا کرولا 2022 با در نظر گرفتن ایمنی و اطلاعات سرگرمی شما طراحی شده است. تویوتا کرولا 2022 دارای یک صفحه نمایش لمسی هشت اینچی است که می توانید به تنظیمات گوشی هوشمند سازگار دسترسی داشته باشید. Android Auto و Apple CarPlay نیز در ویژگی های فناوری تویوتا کرولا 2022 موجود هستند، بنابراین می توانید با خیال راحت موسیقی خود را پخش کنید و به تماس های تلفنی خود پاسخ دهید. از مهمترین ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پورت USB 2.0 جلو
صفحه نمایش 8 اینچی لمسی
Android Auto
اپل کارپلی
آمازون الکسا

گزینه های رنگ داخلی تویوتا کرولا 2022 چگونه است؟

گزینه های رنگ داخلی تویوتا کرولا 2022 محدود به رنگی است که در وسط یک رنگ روشن و تیره قرار می گیرد. تویوتا کرولا 2022 در رنگ خاکستری روشن عرضه می شود که حس لوکس بودن را القا می کند و سایر بخش های داخلی را جذاب تر جلوه می دهد. ما پیش تر به صورت جداگانه به بررسی تویوتا کرولا کراس 2022 پرداخته ایم که مدل کراس اوور کرولا به حساب می آید.

toyota-facelift 2020 (3)

تویوتا اسپایدر
بزرگترین مرکز فیس لیفت تویوتا در ایران

انجام فیس لیفت و تغییر ظاهر تمامی خودروهای تویوتا در ایران به جدیدترین مدل ها مثل 2022

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *