بررسی اجمالی تویوتا لندکروز 2021

بررسی اجمالی تویوتا لندکروز 2021 – قیمت، مشخصات و بروزرسانی ها چیست؟

تویوتا اسپایدر به عنوان مرکز خرید کیت فیس لیفت لندکروز و همچنین لوازم جانبی تویوتا در این بخش می خواهد مدل 2021 اس یو وی مجلل LandCruiser را برای شما معرفی کند. خودرویی که 72- امین سالگرد حضورش را جشن گرفته است. لندکروز به عنوان یک خودروی آفرود و خارج جاده ای طرفداران زیادی در ایران، خاورمیانه و دیگر نقاط جهان دارد. او همچنان بی رقیب در جاده ها حرکت می کند.

بررسی اجمالی تویوتا لندکروز مدل 2021

تویوتا لندکروز رزومه ای افسانه ای به عنوان یک آفرود دارد، اما مدل فعلی لوکس تر از ماجراجویی است. با این حال، این SUV بزرگ دو یا سه ردیفه همچنان به ساخت محکم و توانمندی بالایی ادامه می دهد. در حالی که لندکروزر به اندازه همتای شرکتی خود، لکسوس LX مجلل نیست، لندکروزر با انبوهی از ویژگی های مجلل در تلاش برای توجیه قیمت بالای برچسب خود مجهز شده است. ما به‌خصوص تحت‌تأثیر تزیینات داخلی تویوتا بزرگ قرار نگرفته‌ایم، اما ما دوست داریم که به تجهیزات جدی و آماده مسیر مانند جعبه انتقال دو سرعته و دیفرانسیل مرکزی قفل‌کننده مجهز باشد. موتور استاندارد V-8 با 381 اسب بخاری آن خیلی خاص نیست و مطمئناً مصرف سوخت آن بهینه نیست، اما کابین را با اقتدار حرکت می دهد.

تویوتا لندکروزر 2021 یک شاسی بلند لوکس بزرگ است. این خودرو دارای یک موتور قدرتمند V8 و هندلینگ ترکیبی در داخل و خارج از جاده است. صندلی های ردیف اول و دوم آن راحت و جادار هستند و امکانات رفاهی و ایمنی استاندارد زیادی در آن وجود دارد. لندکروز همچنین قابلیت یدک کشی زیاد و فضای بار قابل توجهی را ارائه می دهد.

از سوی دیگر، ردیف سوم لندکروزر جادار نیست و فقط برای بچه ها مناسب است. سیستم اطلاعات سرگرمی آن قدیمی است و مصرف سوخت آن در میان پرمصرف ترین شاسی بلندهای موجود در بازار است. هر چند این موارد نمی تواند سابقه خوب آن را خشه دار کند اما ارزش توجه کردن دارند.

قبل از تصمیم گیری در مورد لندکروز 2021، ابتدا باید چند شاسی بلند دیگر را در نظر بگیرید. این تویوتا بیش از یک دهه است که بازطراحی نشده است و برای رقابت با رقبای تازه‌تری مانند BMW X7 و مرسدس بنز GLS که مصرف سوخت بهتر، صندلی‌های ردیف سوم راحت‌تر و ویژگی‌های فنی پیشرفته‌تر را ارائه می‌کنند، تلاش می‌کند.
لندکروزر همچنین در تلاش است تا جایگاه خود را در خط تولید اس یو وی های تویوتا محکم تر کند. از نظر توانایی خارج از جاده از تویوتا 4 رانر پیشی گرفته است و به اندازه تویوتا سکویا برای جابجایی مسافران و بار مناسب است.

مقایسه تویوتا لندکروز 2021 با لندکروز 2020

هیچ تفاوت عمده ای بین تویوتا لندکروز 2020 و 2021 وجود ندارد. در واقع، تویوتا از سال 2016 تقریباً هیچ تغییری در لندکروزر ایجاد نکرده است.

تویوتا لندکروزر 2021 با قیمت اولیه 85,665 دلار، بالاتر از قیمت های اولیه اکثر رقبا است. از سوی دیگر، تریم برتر لندکروزر 87,995 دلاری به طور قابل توجهی ارزان تر از تریم های برتر دیگر رقبا است.

تویوتا لندکروزر در مقابل لکسوس LX 570

لندکروز در برابر پسر عموی خود یعنی لکسوس LX 570 عملکرد ویژه ای ارائه می دهد. این موتور و گیربکس مشابه تویوتا و همچنین سیستم چهار چرخ متحرک، ابعاد کلی و بسیاری از ویژگی‌های راحتی و ایمنی یکسانی دارد. تفاوت های LX همان چیزی است که آن را کمتر جذاب می کند. قیمت آن چند هزار دلار بیشتر از لندکروزر است، اگرچه به صورت استاندارد با صندلی های ردیف سوم عرضه نمی شود، و استفاده از سیستم اطلاعات سرگرمی لکسوس خسته کننده است. LX همچنین دارای ظرفیت بکسل کمتری در حدود 1100 پوند است. ما فکر می کنیم لندکروز برای اکثر خریداران بهترین انتخاب است.

تویوتا لندکروزر در مقابل لندرور رنجروور

لندکروزر و رنجروور لندروور جذابیت مشابهی را در بخش SUV های بزرگ لوکس ارائه می دهند. هر دوی این شاسی‌بلندهای شیک به خوبی مجهز به ویژگی‌های استاندارد هستند و برای رانندگی روزانه راحت هستند، اما آنچه را که برای جسارت در جاده‌های دور لازم است نیز دارند. رنجروور کمی متمدن تر و پیشرفته تر است. این خودرو دارای مجموعه ای از پیشرانه های هیبریدی و دیزلی کم مصرف است و منحصراً در طرح های چهار و پنج صندلی ارائه می شود. لندکروز بیشتر یک اسب کار است. تا 8 نفر می توان در آن نشست و فضای بار بزرگتری دارد. همچنین قیمت آن بسیار کمتر از رنج روور است که به راحتی می تواند از 100,000 دلار فراتر رود. سعی کنید اس یو وی را خریداری کنید که با بهترین وجه به نیازهای شما پاسخ دهد.

بررسی اجمالی تویوتا لندکروز مدل 2021

فضای بار لندکروز 2021

لندکروزر دارای 16.1 فوت مکعب فضای بار در پشت صندلی های ردیف سوم خود، 41.4 فوت مکعب با صندلی های تاشده ردیف سوم و 82.8 فوت مکعب با صندلی های تا شده ردیف دوم و سوم می باشد. این برای یک SUV بزرگ و لوکس تقریباً متوسط ​​است. با این حال، فضای بار چندان گسترده نیست، زیرا صندلی‌های ردیف سوم به‌جای تا شدن به سمت بالا می‌چرخند. این می تواند حمل و نقل اقلام حجیم را دشوارتر کند.

بررسی اجمالی تویوتا لندکروز مدل 2021

صندلی لندکروز چند نفر است؟

تویوتا لندکروزر را در دو پیکربندی عرضه می کند. مدل استاندارد سه ردیفه دارای هشت صندلی است، در حالی که نسخه دو ردیفه دارای پنج صندلی است. صرف نظر از چیدمان، صندلی های جلو برای سرنشینان قد بلندتر راحت و جادار هستند و منظره ای عالی از جاده پیش رو ارائه می دهند. دید به طرفین و عقب کاملاً خوب است. ردیف دوم به همین ترتیب جادار است و فضای زیادی را برای بزرگسالان فراهم می کند. با این حال، ردیف سوم از نظر فضای جلوی پا مناسب نیست و بهتر است از آن برای کودکان استفاده کنید.
روکش چرمی، صندلی های جلو دارای گرمکن و تهویه، صندلی های ردیف دوم گرم شونده و فرمان گرم شونده استاندارد هستند.

لندکروز دارای دو مجموعه کامل کانکتور LATCH برای صندلی‌های بیرونی ردیف دوم و یک لنگر برای صندلی میانی است. هیچ کانکتور LATCH برای ردیف سوم وجود ندارد.

کیفیت طراحی داخلی لندکروز چگونه است

طراحی داخلی این تویوتا در مقایسه با رقبایی مانند مرسدس بنز GLS و BMW X7 کمی قدیمی و ساده است، اما کیفیت ساخت آن عالی است و بیشتر سطوح کابین با مواد درجه یک به پایان رسیده است. فضای داخلی حتی در سرعت‌های بالاتر، صدای جاده و باد را به خوبی خاموش می‌کند.

بررسی اجمالی تویوتا لندکروز مدل 2021

اطلاعات سرگرمی، بلوتوث و ناوبری لندکروز 2021

سیستم اطلاعات سرگرمی لندکروزر تا حدودی ترکیبی است. نکته مثبت این است که صفحه نمایش لمسی 9 اینچی دارای دکمه های بزرگ روی صفحه است و با دکمه ها و دستگیره های فیزیکی تکمیل می شود که تنظیم صدا و کنترل های آب و هوا را در حال حرکت آسان می کند. نقطه ضعف این است که گرافیک تیره و قدیمی به نظر می رسد و سیستم از فناوری های محبوبی مانند Apple CarPlay یا Android Auto پشتیبانی نمی کند.

ویژگی های استاندارد اطلاعات سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 9 اینچی، سیستم ناوبری، بلوتوث، پورت USB، رادیو HD، رادیو ماهواره ای، سیستم صوتی جی بی ال با 14 بلندگو و پد شارژ گوشی هوشمند ویژگی های سرگرمی موجود: سیستم سرگرمی صندلی عقب با دو نمایشگر 11.6 اینچی، پخش کننده DVD و دو هدفون.

ویژگی های استاندارد اضافی: کنترل تهویه مطبوع اتوماتیک چهار منطقه ای، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، درب برقی، مونروف و پریز 120 ولت.

موتور لندکروز 2021

تویوتا لندکروزر به یک موتور 5.7 لیتری V8 مجهز است که 381 اسب بخار قدرت و 401 پوند فوت گشتاور تولید می کند. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و چهار چرخ متحرک استاندارد هستند. این V8 بزرگ هیچ مشکلی برای حرکت لندکروزر در اطراف شهر و تا سرعت بزرگراه ندارد. شتاب بالایی دارد و با یک نیش گاز به سرعت بالایی می رسد. گیربکس در اکثر موارد به آرامی و به سرعت تعویض می شود، اما اغلب به منظور صرفه جویی در مصرف سوخت، به طور پیش فرض به دنده های بالاتر تغییر می کند. این می تواند منجر به تعویض شدید دنده، به خصوص در گردنه ها شود.

بررسی اجمالی تویوتا لندکروز مدل 2021

مصرف سوخت تویوتا لندکروز برابر با 18 لیتر در صد کیلومتر برای مسیرهای شهری و 13.84 کیلومتر برای آزاد راه می باشد، که گویا مصرف سوخت بالایی دارد.

سواری و هندلینگ لندکروز 2021

این تویوتا دینامیک رانندگی مناسبی در جاده دارد. به راحتی و با اطمینان در بزرگراه حرکت می کند، فرمان بسیار روان است و به طرز شگفت انگیزی پاسخگو است، و ترمزها قدرت توقف قوی را ارائه می دهند. با این حال، سرعتی که کیلومتر شمار خودرو نشان می دهد توسط راننده احساس نمی شود. لندکروزر تمایل دارد در اطراف پیچ ها بچرخد و پارک کردن و مانور دادن در خیابان های شهر اندکی با آن دشوار است. سیستم تعلیق با چاله ها و دست اندازها به خوبی مقابله می کند.

بررسی اجمالی تویوتا لندکروز مدل 2021

عملکرد آفرود لندکروز

لندکروز بیشتر به یک وسیله نقلیه لوکس تبدیل شده است تا یک آفرود واقعی، اما همچنان می تواند در مسیرهای بیابانی و بیرون شهری خود را حفظ کند. سیستم تعلیق آن به خوبی بر روی صخره ها و از میان گودال ها مانور می دهد و سیستم چهار چرخ محرک آن عملکرد خوبی برای حفظ چسبندگی روی سطوح غیر ثابت انجام می دهد.

بررسی اجمالی تویوتا لندکروز مدل 2021

ظرفیت بکسل تویوتا لندکروز

لندکروز 2021 می تواند تا 3674 کیلوگرم را در صورت تجهیزات مناسب یدک بکشد. این بسیار بیشتر از ظرفیت نیسان آبی خودمان است.

تویوتا لندکروزر 2021 دارای امتیاز قابلیت اطمینان پیش بینی شده 83 از 100 است. امتیاز قابلیت اطمینان 91-100 بهترین، 81-90 عالی، 70-80 متوسط، و 0-69 منصفانه و کمتر از حد متوسط ​​در نظر گرفته می شود. این به شما اطمینان می دهد که با خیال راحت عازم سفر شوید.

ویژگی های ایمنی پیشرفته و استاندارد تویوتا لندکروز:

سیستم دوربین دید فراگیر
سنسور پارک جلو و عقب
نظارت بر نقاط کور
هشدار ترافیک متقابل عقب
هشدار برخورد رو به جلو
ترمز اضطراری خودکار
تشخیص عابر پیاده
کروز کنترل تطبیقی
هشدار خروج از خط
چراغ های جلو اتوماتیک
دوربین دید عقب

شما می توانید مقالات و اخبار بیشتر درباره تویوتا لندکروز را از همین جا مطالعه کنید. علاقمندان به خرید لوازم جانبی تویوتا و همچنین کیت بدنه خودروهای تویوتا برای ارائه فیس لیفت می توانند با ما تماس بگیرند.

toyota-facelift 2020 (3)

تویوتا اسپایدر
بزرگترین مرکز فیس لیفت تویوتا در ایران

انجام فیس لیفت و تغییر ظاهر تمامی خودروهای تویوتا در ایران به جدیدترین مدل ها مثل 2022

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *