فیس لیفت لکسوس rx350

لکسوس rx350 یکی دیگر از محصولات کمپانی لکسوس زیر مجموعه کمپانی بزرگ تویوتا است. که محصولات آن در ایران مشتریان قابل توجهی دارند.

لکسوس بزرگترین تولیدکننده خودروهای لوکس در کشور ژاپن به حساب می آید. Lexus rx350 که سابقه تولید آن به سال ۱۹۹۷ می باشد. خودرویی قدیمی اما همچنان مشتریان خاص خود را دارد. و بسیاری از مدل های قدیمی مثل آر ایکس ۳۵۰ مدل ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ در ایران همچنان با قدرت در جاده ها به راه خود ادامه می دهند.

کیت فیس لیفت و تغییر ظاهر لکسوس RX350 به مدل های جدید ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ :

تغییر فیس خودروهای لکسوس به مدل های جدید مثل سایر محصولات تویوتا امکان پذیر هست یکی دیگر از خدمات فروشگاه اسپایدر تغییر فیس لکسوس rx350 مدل های قدیمی ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ به مدل جدید ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۰ هست برای کیت فیس لکسوس در این مدل کاپوت و گلگیر عوض نمی شود. بکله سپر جلو،  چراغ های عقب و جلو، جلوپنجره، و سایر تغییرات داخلی مثل تودوزی، نصب آپشن، فرمان و .. انجم می شود.

در این فروشگاه و مرکز فیس لیفت چهار مدل فیس جلو برای خودروی لکسوس شما موجود هست که جهت آشنایی بیشتر با قطعات به فروشگاه اسپایدر مراجعه کنید تا از نزدیک با قطعات و لوازم موجود آشنا شوید.

در نهایت خودروی شما به لحاظ ظاهر چقدر که خراب و قدیمی باشد پس از انجام کیت فیس یک خودروهای لکسوس کاملا جدید تحویل خواهی گرفت. قیمت قطعات وهزینه فیس لیفت لکسوس rx350 بر حسب میزان تغییرات و نوع قطعات نیز متفاوت خواهد بود.  

بعضی از تصاویر نمونه کار فیس لیفت لکسوس آر ایکس ۳۵۰:

 

 

 

 

 

toyota-facelift 2020 (3)

تویوتا اسپایدر
بزرگترین مرکز فیس لیفت تویوتا در ایران

انجام فیس لیفت و تغییر ظاهر تمامی خودروهای تویوتا در ایران به جدیدترین مدل ها مثل 2022

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *