تبدیل فیس پرادو ۲۰۱۱ به ۲۰۱۶

یکی دیگر از خدمات تویوتا اسپایدر تغییر فیس خودروهای تویوتا مدل های مختلف به ورژن جدیدتر است. همانطور که می دانید خودروی که در سال ۲۰۱۱ تولید شده باشد از لحاظ امکانات و قابلیت ها نسبت به خودرو تولیدی سال ۲۰۱۶ بسیار متفاوت هست. امروزه شاهد سرمایه گذاری های عظیم در بخش صنعت خودرو بخصوص در زمینه طراحی و ظاهر آن هستیم. شرکت های خودرو سازی بهترین طراحان خودرو را به خدمت می گیرد تا محصولات فراتر از قرن بیست یک به بازار روانه کنند.
پرادو سال۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ از نظر ساختار و اتاق فرق زیادی با پرادو سال ۲۰۱۶ نمیکند
شما میتوانید براحتی پرادو سال ۲۰۱۱ را به ۲۰۱۶ تبدیل کنید با تعویض برخی لوازم جلو وعقب خودرو مثل سپرها یا چراغها، این مدل تغییر فیس هم مثل لندکروز مشتری براساس کیفیت ومدل میتواند با قیمتهای مختلف تغییر فیس انجام دهد. در نمونه کاری که مشاهده می کند. بر حسب نظر مشتری و قیمت ارائه شده تغییراتی انجام گرفته است.
مثلا می خواهد زیر سپر جلو اضافه کند یا سپر معمولی و فابریک باشد. و همینطور برای سپر عقب هم میتواند زیر سپری اضافه کند.
زیر سپرهای عقب جلو هم چند مدل دارد مثل با led یا ساده که مشتری با دیدن عکس نصب شده که در فروشگاه موجود است میتواند انتخاب کند قیمت این مدل تغییر فیس از حدود ۵ میلیون موجود است به بالا. جهت تبدیل فیس یا کیت فیس تویوتا تمامی مدل به فروشگاه اسپایدر مراجعه کنید. و همچنین لوازم یدکی و جانبی تویوتا مثل مانیتور و چراغ تویوتا تمامی مدل ها را از این فروشگاه سفارش دهید.

toyota-facelift 2020 (3)

تویوتا اسپایدر
بزرگترین مرکز فیس لیفت تویوتا در ایران

انجام فیس لیفت و تغییر ظاهر تمامی خودروهای تویوتا در ایران به جدیدترین مدل ها مثل 2022

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *