تغییر و تبدیل فیس تویوتا لندکروز ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶

facelift toyota land cruiser 2008 2016

 

اگر خودروی شما از لحاظ موتور و سایر قطعات هنوز کیفیت اولیه خود را دارد نیازی نیست که آن را تعویض کنید. به جای هزینه هزینه زیاد برای خرید یک مدل جدید از تویوتا لندکروز مثلا ۲۰۱۶ می توانید با یک دهم هزینه تعویض خودرو و انجام تبدیل فیس و تغییر ظاهر خودروی تویوتا ۲۰۱۱ یا ۲۰۱۰ خود را به یک یک تویوتا لندکروز ۲۰۱۶ تبدیل کرد. فروشگاه اسپایدر سالهاست با داشتن افراد متخصص سالهاست که در کار تبدیل و تغییر فیس خودروهای تویوتا لندکروز، پرادو، هایلوکس و.. فعالیت می کند.

اگر شما هم دارای یک خودرو land cruiser 2008 و مدل های بالاتر هستید. برای فیس لیفت تویوتا و تبدیل فیس آن را به تویوتا لندکروز ۲۰۱۶ تبدیل کرده. این تغییرات شامل تغییر سپر عقب و جلو، چراغ های اسپرت، تزئینات داخلی، آینه ها، نصب انجین استارتر فابریکنصب, پاور شیشه بالابر فابریک , نصب صندوق برقی فابریک و.. می باشد.

البته بر حسب میزان هزینه و نوع قطعاتی که شما می خواهید خودرویتان را می توان زیباتر کرد.و تا آنجا که امکان داشته باشد قطعات بیرونی و داخلی و هر آنچه که مربوط به ظاهر خودرو هست قابل تغییر می باشند.اطلاعات بیشتر را از نیروهای فنی تویوتا اسپایدر پیگیری کنید. فراموش نکنید که شما می توانید به مراجعه به فروشگاه اینترنتی اسپایدر تمامی لوازم جانبی تویوتا را سفارش دهید. ویدئوی زیر یکی از نمونه کارهای تبدیل فیس و تغییر ظاهر تویوتا لندکروز است.    

toyota-facelift 2020 (3)

تویوتا اسپایدر
بزرگترین مرکز فیس لیفت تویوتا در ایران

انجام فیس لیفت و تغییر ظاهر تمامی خودروهای تویوتا در ایران به جدیدترین مدل ها مثل 2022

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *