نصب صندوق عقب برقی تویوتا لندکروز

Remote Control Intelligent Power Liftgate Power Back Door Electric Trunk Lid for 08 15 Toyota LAND CRUISER

تکنولوژی که توسط انسان پدید آمد حالا به خدمت بشریت آمده تا ما وقت کمتری را صرف کارهای روز مره کنیم و در عین حال زمان بیشتری برای فکر کردن و کار کردن داشته باشیم. تکنولوژی که به ما کمک کرده از کارهای دستی فاصله بگیریم و کارها را به ماشین بسپاریم. خودروهای جدید هر چند که پیشرفته باشند باز هم تولید از لوازم جانبی بی نیاز نیستند. شاید یکی از آخرین قسمت های خودرو که نیاز به تکنولوژی اتوماتیک و پیشرفته دارد صندوق عقب باشد که باز کردن آن برای ما کمی دردسر و زمان بر هست. مهم نیست که خودروی شما چه مدلی باشد.مهم این است که فروشگاه تویوتا اسپایدر قادر به تغییراتی در صندوق عقب آن است. که به صورت اتوماتیک و از راه دور باز و بسته شود.

یکی از خدمات فروشگاه اسپایدر نصب صندوق عقب برقی بر روی تویوتا لندکروز مدل های مختلف از قدیم تا جدید است. که با نصب این ابزار بر روی خودروی تویوتا شما به صندوق عقب آن به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود. و دیگر نمی خواهد به دیگران بگوید که یواش صندوق عقب رو ببندند. یا به کسی بگوید که صندوق را برای شما باز کند. یا مشکل بسته نشدن صندوق را داشته باشید. بلکه با استفاده از ریموت می توان صندوق عقب تویوتا لندکروز را باز و بسته کرد. آن را به آرامی می بنندد بدون آنکه متوجه صدای در صندوق عقب شوید. و حتی می توان میزان باز بودن در صندوق را تعیین کرد.

 
ویدئوی بالا تصویر از نمونه کار انجام شده نصب صندوق عقب برقی تویوتا لندکروز در مرکز فروشگاه اسپایدر می باشد. جهت نصب آپشن تویوتا، فیس لیفت تویوتا لندکروز، کمری، کرولا، راو۴ و سایر مدل به فروشگاه اسپایدر مراجعه کنید.
 
 
 
2 Remote Control Intelligent Power Liftgate Power Back Door Electric Trunk Lid for 08 15 Toyota LAND CRUISER
toyota-facelift 2020 (3)

تویوتا اسپایدر
بزرگترین مرکز فیس لیفت تویوتا در ایران

انجام فیس لیفت و تغییر ظاهر تمامی خودروهای تویوتا در ایران به جدیدترین مدل ها مثل 2022

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *