نصب کیت فیس تویوتا پرادو ۲۰۱۸ برای مدل های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱

معمولا کسانی که از خودروهای لوکس تویوتا در ایران استفاده می کنند به ظاهر خود بسیار اهمیت می دهند و هر چند که مدل خودروی آنها مربوط به سال های گذشته مثلا ۲۰۱۰ باشند اما دوست دارند که مشابه مدل های جدید به روز باشد. تیم تویوتا اسپایدر قادر است که فیس لیفت خودروی تویوتا پرادو ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ را به مدل های جدید مثلا پرادو ۲۰۱۸ شبیه کند به گونه ای که شما قادر به تشخیص خودروی اصلی ۲۰۱۸ از خودروی ۲۰۱۰ نباشید. ظاهر محصولات تویوتا اپن سورس هست به راحتی قابل تغییر می باشد. کیت فیس لیفیت تویوتا پرادو توسط تیم متخصص و با تجربه ما در مرکز فروشگاه اسپایدر انجام می گیرد زمانی که این کیت بر روی خودروی شما نصب می شود. ظاهر آن کامل به روز و ۲۰۱۸ خواهد شد. نصب کیت فیس لیفت تویوتا پرادو ۲۰۱۸ بر روی خودروهای تویوتا ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ مدل خودروی شما را از دید دیگران بالاتر نشان می دهد. زیبایی خودرو رو دگرگون می کند. از مهمترین قسمت های ظاهری خودرو که تغییر می کند به کاپوت جلو ، دو عدد گلگیر  جلو ، چراغ های جلو ، سپر جلو ، سپر عقب ، چراغ های عقب و قسمت های داخلی خودرو نیز مثل صندلی ها ، فرمان ، مانیتور تویوتا  و سایر لوازم جانبی تویوتا بر روی آن به کار خواهد گرفت.

بعضی از مشتریان دوست دارند که بر اساس سلیقه خود در خودرو تغییرات ظاهری اعمال کنند که برای این دسته از مشتریان نیز آپشن های شگفت انگیز پیشنهاد می کنیم. مثلا می توانند از اسپیلر زیر سپرهای عقب و جلوی خود که زیبایی خاصی به ماشین می بخشد استفاده کنیم، یا از چراغ های اسپرت استفاده شود. همچنین از سر اگزوز های متفاوت در خودرو آنها استفاده می شود. بر حسب میزان هزینه و سفارش مشتری تغییرات در فیس لیفت تویوتا پرادو انجام می گیرد. و آن را به یک خودروی کاملا مدرن و زیبا مدل ۲۰۱۸ تبدیل می کند. بدون آنکه افراد عادی قادر به تشخیص تفاوت آن باشند.

موارد دیگر که در نصب کیت فیس پرادو ۲۰۱۸ بر روی خودروی قدیمی شماب به کار گرفته می شود. استفاده از یک مانیتور اندرویدی با صفحه نمایش لمسی فوق العاده زیبا و مجهز به سیستم های مسیریابی GPS است. که لذت رانندگی و مسافرت با خودرو را دو چندان می کند. برای رضایت مندی مشتری از اکسسوری های اورجینال تویوتا پرادو ۲۰۱۸ به کار می بریم. همچنین یک سری لوازم جانبی مثل زیرپایی اصلی، مانیتورهای عقب اورجینال تویوتا، تریم های داخلی چوب یات، چراغ های LED برای عقب و جلو ، تعویض فرمان و .. آپشن های سفارشی تویوتا هستند.
جهت سفارش کیت تغییر فیس تویوتا لندکروز ۲۰۱۸ برای خودرهای تویوتا پرادو ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ و سایر مدل ها با فروشگاه اسپایدر تماس گرفته و به مرکز مراجعه کنید.

toyota-facelift 2020 (3)

تویوتا اسپایدر
بزرگترین مرکز فیس لیفت تویوتا در ایران

انجام فیس لیفت و تغییر ظاهر تمامی خودروهای تویوتا در ایران به جدیدترین مدل ها مثل 2022

این مطلب را به اشتراک بگذارید

1 دیدگاه دربارهٔ «نصب کیت فیس تویوتا پرادو ۲۰۱۸ برای مدل های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *