راهنمای خرید مانیتور خودرو

متسفانه این روزها با توجه به قیمت دلار و سایر ارزهای خارجی و مشکل واردات کالا مدل های مختلفی برای خرید یک مانیتور خودرو تویوتا پیش روی شما نیست. افزایش قیمت دلار و یوان به وارد کنندگان و فروشندگان لوازم جانبی خودرو امکان وارد کردن مدل های مختلف مانیتور را نمی دهد. در نتیجه باید نسبت به انتخاب و خرید مانیتور خودرو دقت زیادی داشت.
کمی برای خرید و انتخاب خود وقت بگذارید از فروشندگان لوازم جانبی تویوتا خودرو کمک بگیرید. مدل های مختلف مانیتور یا همان CAR DVD player را بررسی کنید. ویژگی ها و مشخصات آن و قابلیت سازگاری با خودروی شما را بررسی کنید. سپس به خرید اقدام کنید.
علاوه بر مانیتور خودرو داشبوردی که به جای DVD پلیر از آن استفاده می شود. مدل های دیگر از مانیتور پشت سری خودرو، مانیتور سقفی خودرو نیز وجود دارد. که هر کدام تفاوت های خاص خود را دارند. مانیتور های سقفی و پشت سری بیشتر حالت صفحه نمایش دارند. همچنین قابل حمل هستند.

در بازار لوازم جانبی مدل های مختلف مانیتور وجود دارد. که اکثر آنها تولید چین هستند. از یک میلیون به بالا بر حسب برند، ویژگی ها مانیتور برای خودروی شما موجود است.

برای خرید یک ماینتور خوب و با کیفیت برای خودروی خود باید بدانید که چه انتظارات و خواسته های از مانیتور دارید. مانیتوری که می خواهید چه ویژگی های داشته باشد. باید بدانید که چه کاری می خواهید با مانیتور انجام دهید؟ چقدر می خواهید هزینه کنید

مانیتور خودروهای خارجی مثل تویوتا پرادو، هایلوکس، کرولا و.. قیمت بالاتری دارند. به شما پیشنهاد می کنیم در انتخاب Monitor برای خودروی تویوتا خود کیفیت را فدای قیمت نکنید.

آیا کیفیت صفحه نمایش برای شما مهم است؟
آیا می خواهید دوربین دنده عقب و جلو و دوربین ۳۶۰ درجه را به آن متصل کنید؟
آیا می خواهید سیستم سرمایشی و گرمایشی خودرو مثل بخاری و کولر را با آن کنترل و مشاهده کنید؟
آیا می خواهید برنامه ها GPS و نقشه یابی بر روی مانیتور استفاده کنید؟
آیا می خواهید قابلیت خواند CD و DVD را داشته باشد؟
آیا وایرلس بودن و پشتیبانی از بلوتوث برای شما اهمیت دارد؟
سخت افزار مثل رم و حافظه داخلی، پردازنده مانیتور چقدر برای شما اهمیت دارد؟
نسخه سیستم عامل اندروید آن مثلا اندروید ۷ برای شما اولویت دارد یا نه؟
پشتیبانی از سیستم MirrorLink چی؟
پشتیبانی از وای فای و رادیو ؟
قیمت مانیتور چی؟

در هنگام خرید مانیتور سیستم عامل آن را در نظر بگیرید. بدانید مانیتوری که می خواهید خرید کنید دارای سیستم عامل ویندوز باشد یا اندروید. نسخه اندرویدی آن چند هست؟
سایز صفحه نمایش را در نظر بگیرید؟ ۸ اینچ باشد یا ۱۰ اینچ، یا ۱۱ و ۱۲ و بالاتر؟
همه ی این موارد باید هنگام خرید ار فروشنده کمک بگیرد. تا یک مانیتور مطابق با مدل دقیق خودروی خود سفارش دهید.

مانیتورهای اندرویدی بسته نسخه اندرویدی آنها قابلیت نصب تمامی اپلیکیشن ها موبایل در زمینه پخش فیلم و موزیک، GPS و نقشه یابی، شبکه های اجتماعی واتس اپ، تلگرام مدیریت مخاطبین و .. را دارند. یعنی مثل یک تبلت با کیفیت اندرویدی بر روی خودرو تویوتا شما هستند.

بعضی از مانیتور قابلیت میرور دارند یعنی می توان با گوشی آنها را کنترل کرد. همچنین فایل ها صوتی و تصویری گوشی را با استفاده از بلوتوث بر روی آنها پخش کرد.

مانیتور فقط دستگاه صوتی تصویری نیست بلکه مثل یک گوشی دارای سیستم، پردازنده، رم، حافظه داخلی و پشتیبانی از مموری کارت، فلش USB را نیز دارد.

اگر هیچ شناختی از مانیتور خودرو ندارید بهتر است با کمی مطالعه و دریافت مشاور از فروشندگان لوازم یدکی و جانبی خودرو با آگاهی کامل نسبت به خرید خود اقدام کنید. نکته دیگر اینکه برای نصب مانیتور خودرو به جاهایی مراجعه کنید. که تجربه و دانش لازم در این زمینه را داشته باشد. فراموش نکنید جهت خرید لوازم جانبی تویوتا، فیس لیفت تویوتا به فروشگاه اسپایدر مراجعه کنید.

تصاویر زیر مربوط به یک مانیتور اندرویدی

toyota-facelift 2020 (3)

تویوتا اسپایدر
بزرگترین مرکز فیس لیفت تویوتا در ایران

انجام فیس لیفت و تغییر ظاهر تمامی خودروهای تویوتا در ایران به جدیدترین مدل ها مثل 2022

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *