معرفی خودرو تویوتا کرولا سدان ۲۰۲۰

شاید برای شما جالب باشد که در سال ۲۰۱۸ از مدل ۲۰۲۰ یک خودرو رونمایی شود. اما این خودرو تویوتا کرولا سدان ۲۰۲۰ است که در نمایشگاه خودروی گوانگژو چین به طور رسمی معرفی شده است. کمپانی ژاپنی Toyota قصد دارد این خودرو را با نام اسپورت در آمریکای شمالی و با نام لوین در کشور چین، ژاپن و سایر کشورهای جهان عرضه کند. البته مشتریان مدل لوکس می توانند نسخه پرستیژ این خودرو را نیز انتخاب کنند.

این خودرو از نسل دوازدهم خانواده کرولا سدان است که به لحاظ ظاهری مشابه نسخه جدید کرولا هاچبک است. این خودرو بر اساس پلتفرم TNGA طراحی شده است. ابعاد این خودرو (طول چهار متر و ۶۴۰ سانتی متر ، عرض یک متر و ۷۸۰ سانتی متر ، ارتفاع یک متر و ۴۳۵ سانتی متر ) است. در داخل کابین خودرو امکاناتی نظیر سیستم اطلاعات سرگرمی انتیون ۳٫۰، اپل کارپلی و آمازون الکسا قرار داده شده و در مدل‌های استانداردی که در بازار آمریکا عرضه می‌شود از نمایشگر صفحه لمسی ۷ اینچی نیز بهره می‌برد. البته تریم‌های فول‌تر این خودرو به صفحه نمایش ۸ اینچی مجهز خواهند بود.

برای آشنایی بیشتر با این خودرو و اطلاع از جزئیات آن ویدئوی زیر را مشاهده کنید

فراموش نکنید برای خرید لوازم جانبی تویوتا ، نصب آپشن تویوتا و تغییر فیس تویوتا به مدل های جدید ، نصب مانیتور و.. به فروشگاه اسپایدر مراجعه کنید

toyota-facelift 2020 (3)

تویوتا اسپایدر
بزرگترین مرکز فیس لیفت تویوتا در ایران

انجام فیس لیفت و تغییر ظاهر تمامی خودروهای تویوتا در ایران به جدیدترین مدل ها مثل 2022

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *