گالری تصاویر تویوتا راوفور ۲۰۱۹

خودرو ساز ژاپنی در نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۸ یکی از پرفروش ترین کراس اورهای دنیا یعنی تویوتا راو ۴ را معرفی کرده است. راو۴ ، دارای ۳ نوع سیستم دودیفرانسیل (AWD) خواهد بود. البته بر حسب سلیقه مشتری سفارش سازی خواهد شد.

گالری تصاویر تویوتا رافور تمامی مشخصات این خودرو مثل بدنه، فضای داخلی، مانیتور تویوتا ، صندلی ها، فرمان، سپر عقب و جلو، چراغ ها و دیزاین این خودرو را به تصویر می کشد. و اما در مورد لوازم جانبی تویوتا راو۴ بدانید که این مدل از تویوتا RAV4 به مانیتور ۷ اینچ و مدل گرانتر آن به نمایشگر ۸ اینچی مجهز است. که به فناوری‌های مدرن مثل دوربین دنده عقب، ناوبری ماهواره‌ای و ارتباط بلوتوث مجهز است. و حتی در صورت پرداخت مبالغ بیشتر می توان لوازم جانبی بهتری مانند سیستم صوتی ۸۰۰ وات و ۱۱ اسپیکر ساخت برند JBL به آن اضافه کرد. جهت خرید لوازم جانبی تویوتا، فیس لیفت راو ۴ به فروشگاه اسپایدر مراجعه یا تماس بگیرید.

مدل ارزان قیمت Toyota RAV4 2019 دارای گیربکس اتوماتیک جدید و ۸ سرعته خواهد بود؛ اما در نمونه‌ی هیبرید، از جعبه‌دنده‌ی CVT قدیمی استفاده می‌کند. این کراس‌اور، همچنان از موتور ۲.۵ لیتری در نمونه‌ی پایه نیرو می‌گیرد که قدرت ۱۷۶ اسب بخار و گشتاور ۲۳۳ نیوتن‌متر فراهم می‌کند. نمونه‌ی هیبرید هم با مجموع قدرت ۱۹۴ اسب بخار و گشتاور ۲۰۶ نیوتن‌متر ارائه می‌شود که از ترکیب پیشرانه‌ی بنزینی ۲.۵ لیتری به قدرت ۱۵۰ اسب بخار و دو موتور برقی جریان متناوب (AC) تأمین می‌شود. موتور الکتریکی روی محور جلو، ۱۴۱ اسب بخار و موتور دیگر روی محور عقب، دارای ۶۷ اسب بخار خواهد بود.

toyota-facelift 2020 (3)

تویوتا اسپایدر
بزرگترین مرکز فیس لیفت تویوتا در ایران

انجام فیس لیفت و تغییر ظاهر تمامی خودروهای تویوتا در ایران به جدیدترین مدل ها مثل 2022

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *